Як покласти кавоварку в лікарню

Витрати та доходи

Почати, треба знати, скільки коштує кавоварка, а також розрахунку приблизних витрат на наповнювачі, матеріали та технічне обслуговування. В середньому і залежить від багатьох факторів. Використовувана машина можна купити за 40-60 тисяч. Такі пристрої, хоча вони дешевші, але вони можуть зробити дорогі в експлуатації. Для досить зрозумілих причин вони краще не брати. Зазвичай вони вже розробили свій ресурс і часто не вдалося. Кавовий апарат простою протягом декількох годин і днів. В результаті. бізнесмен не має прибутку.

Тому краще купувати нові кавові машини. Бізнес від цього не буде менш вигідним. Може лише збільшити термін окупності, але воно триватиме довше, а вартість ремонту та обслуговування буде мінімальним. Це коштує в середньому близько 150-160 тисяч.

Наскільки вигідні кавові машини, як бізнес, можуть бути оцінені лише після того, як вартість розрахунків та заробітку зроблено:

Гейзерна кавоварка Kamille KM 2510

  • Ціна за чашку кави для покупця. 26-35 р.;
  • Споживання на одиницю продуктів. 6-15 р.;
  • Прибуток від продажу одиниці продукції в середньому. 15-20 г.;
  • Середня кількість одиниць, що продаються за день. 55-100 шт.(залежно від місця);
  • Відповідно, валовий прибуток на день. від 800 до 2000 або. від 23 000 до 60000 р. у місяць.

На додаток до вартості покупки компонентів, існують змінні витрати, також є постійними, ми будемо розрахунок:

  • Плата за електроенергію. 2-3 тисячі. на місяць;
  • Оренда оплати за кімнату. від 2000 до 25000 р. (Все залежить від регіону та району) на місяць;
  • Амортизація. 8000-30000 р. на рік (500-600 г. у місяць).

З вищезгаданого споживання видно, що врожайність буде в середньому 23000-25000 р.у місяць. Такий рівень може бути досягнутий за правильним вибором місця та недорогого оренду.Така комбінація рідко керується першою спробою. Можливо, доведеться змінити розташування апарату кілька разів.

Кавоварка | Огляд бізнесу

Бізнес на кавовий апарат (Automata)

Вендінський бізнес давно створений як швидко окупність і дуже вигідна. На думку експертів, можна організувати свій бізнес на кавових машинах з порогом 4 тисячі. дол., І якщо ви виберете правильне місце, інвестовані кошти можуть бути заповнені першим роком роботи.

Основним ризиком є ​​вандалізм. Досвідчені гравці торгового ринку стверджують, що любителі “стукають” на машину багато, тому краще вибирати місця з захистом або відеоспостереженням.

Де краще встановити?

Бізнес на кавових машинах, а також загальні кафе, це корисно розвиватися на великих торговельних районах, у місцях великого людського потоку. Наприклад:

  • Торговельні та торговельні та розважальні центри.
  • Станція, аеропорти.
  • Державні установи та подібні місця, де люди чекають довгий час. пийте ароматну каву, чекаючи своєї черги, хоче багато чого.
  • Кінотеатри, цирки та подібні установи.
  • Офісні та ділові центри
  • Громадські та приватні клініки.
  • Банки.
  • Ринки, відкриті та закриті торгові зони.

Іншими словами, бізнес з кавовими машинами буде процвітати, де така послуга буде корисним. і це місця з великою похідною людиною.

Варто зазначити, що, як час поширеність апаратів у переповнених місцях є причиною того, що бізнес на кавових машинах відрізняється високою конкуренцією, тому думайте про те, як це вигідно виділяти на тлі конкурентів.

Витрати та періоди окупності

Відповідаючи на питання про витрати на аналогічний бізнес, слід сказати, що бізнесмен доведеться витрачати гроші на придбання апарату для виготовлення кави (згодом два-три одиниці) та інгредієнти (очищена безпечна вода, кава, крем, молоко та Інші продукти).

Також необхідно зробити всі документи та сплачувати податки щомісяця та платити за оренду. У разі розбиття пристрою вам доведеться заплатити за вартість ремонту. Якщо працівники наймаються, то витрати також включені. Оплатити витрати в основному протягом шести місяців.

Однак певний період окупності залежить від наступних факторів:

  • Кількість та вартість напоїв, які були продані протягом дня;
  • вартість оренди, інгредієнтів;
  • Розмір податків;
  • Ремонт та обслуговування пристрою працівниками.

Дізнайтеся заздалегідь, чи буде бізнес чи ні, ви можете за допомогою спеціального калькулятора, який знаходиться в Інтернеті.

Давайте дамо приклад. Бізнесмен і вирішив відкрити бізнес-бізнес. Він розрахував витрати і прийшов до цього висновку: машина для приготування кави коштує 300000. Для того, щоб заробляти, потрібно придбати каву та інші інгредієнти близько 10 000. Оренда та відеоспостереження виходить у 2000 році.

Отже, витрати в перший місяць склали 312 тисяч, у наступні місяці 12 тисяч (плюс додаткові витрати близько п’яти тисяч). Виходить 17 тисяч суми. Доходи на місяць розраховуються досить простими: середня чашка коштує 60. У день у кавовій машині займає близько ста чашок. Виявляється, що місяць, з сприятливими подіями, бізнесмен отримує 163 тисячі.

Вендінг бізнес на кавових машинах

Організація для продажу товарів через торговельні автомати називається приготуванням. Цей бізнес почав отримувати імпульс з 2000 року, 60% ринку падає на кавові машини. Кава п’яна вранці, день і вечір, вдома, на роботі, у кафе та ресторанах і навіть на автозаправних станціях та автомийці. Кава випита скрізь, де є якийсь кластер людей. Ви не можете завжди пити каву вдома або в кафе, дуже часто пити каву на бігу, візьміть з собою і пити на лавці в парку і т.D. Отже, у цьому випадку нам потрібен торговий пристрій для продажу кави. Отже, розглянемо в цій статті, як організувати цей бізнес, хоча слід зазначити, що багато хороших місць для розміщення кавових машин вже займаються конкурентами.

Як почати торговий бізнес

Слово, що торгує. означає продаж без участі продавця, не обов’язково товару, а й послуги.

У світі є величезна кількість різних торговельних автоматів у світі: кава, закуски, бутерброди, вода, морозиво, поп-корінь, індивідуальне захисне обладнання, особиста гігієна, косметика, квіти, газети та т.Р. Також є продаж. солярій, торговельно. піца і навіть апарати для приготування теплих ароматних бурітосів. До сфери торгового бізнесу, ви також можете атрибути кабіни для миттєвого фото, копіювання кіосків та пристроїв у лікарнях, які випускають одноразові завантаження.

Різновиди діяльності, пов’язані з продажем будь-яких продуктів, вважаються вигідними. Вони позбавлені виробничих проблем, не вимагають ретельного відносно нормативної бази.

Продаж будь-яких товарів через автоматизовані системи виникає без персоналу персоналу.

READ  Кращі електричні сушарки для овочів та фруктів

Основними перевагами такого типу торгівлі включають:

  • мінімальні вимоги до роздрібного простору;
  • відсутність необхідності у змісті основного персоналу;
  • Торгівля тримається цілодобово;
  • Немає необхідності оренди складських та промислових приміщень;
  • низькі періоди окупності;
  • Не потрібно дотримуватися грошової дисципліни.

Для торгового бізнесу та деяких мінусів характерні:

Торговий апарат може бути розбитий, через те, що ви втрачаєте інтерес до прибутку.

Якщо встановлення обладнання на вулиці або далеко від камер, це буде страждати від дії вандалів.

Державні послуги організують офіційні перевірки, щоб встановити, чи відповідають вашим продуктам.

Найважливішим мінусом є залежність доходу від місця встановлення машини.

Розглянемо основні напрямки торгового бізнесу:

кавоварку

Одна з найпопулярніших напрямків: кавоварки

Машини готують напої на основі зернових кавових та розчинних інгредієнтів (молока, шоколад, чай, капучино, кисіль, бульйон)

Великі набори для їх установки: це клініка, автомийка, автосервіс, таксі, автосалони, шиномонтажні комплекси, навчальні заклади, торгові центри, залізничні станції, у загальному місці з великим накопиченням людей, приміщень очікування та т.Р.

Для того, щоб розпочати торговельний бізнес у цьому напрямку, необхідно знайти відповідне місце з мінімальною конкуренцією, т.Е. Відсутність ряду кафе, кав’ярня, інші кавові машини.

Після вибору місця укладаються угоди з майбутніми споживачами послуг для оренди своєї території. І лише після того, як виконується робота, обчислюється кількість необхідного обладнання, а його покупка розраховується.

Після придбання пристрою необхідно шукати фахівця для обслуговування вашої машини.

Також необхідно вибрати постачальника інгредієнтів, часто продавець торгових автоматів все ще має склад з запасними частинами та інгредієнтами, це дуже зручно.

Знайдено місце, автоматичні та необхідні інгредієнти були придбані, укладена договір оренди, він залишається невеликим, встановити його до того, як засипає всі необхідні інгредієнти та почати заробляти.

Поради щодо залучення клієнтів:

Ароматизатори з кавовим запахом кави підвищує апетит від клієнтів, висять поруч із машиною, і результат не буде чекати чекати.

Брендинг-машина-спроба зробити це більш помітним серед конкурентів.

Якість інгредієнтів є одним з основних критеріїв вибору споживачів, спробуйте заснути з гарним зерном і повірте мені, ваші клієнти оцінять це!

Машини для закуски:

Зазвичай вони встановлюються поруч з кавовими машинами, це зручно та вигідніше. Споживач не відмовляться від задоволення пиття чашкою кави з шоколадними барами або круасаном, придбаним у закусочній машині.

На відміну від кавоварки, в закуску ви можете продати досить великий асортимент продукції, це шоколадні батончики, закуски, гамбургери та бутерброди, вода з пляшкою та соки, молоко, обід у контейнерах та т.Р.

У торгових автоматах ви також можете здійснити не тільки їжу, це може бути зарядними та обкладинками для телефонів, іграшок, лінз, засобів особистого гігієну, канцелярських товарів та т.Р.

Це великий плюс для власника закусочної машини, т.до. Якщо один продукт не йде, він завжди може бути замінений іншим.

Машини для закуски підходять для тих місць, де немає можливості організувати кафе через відсутність необхідної області, а торговий автомат займає 1 кВ.метр.

Монтаж комерційного обладнання не вимагатиме високих витрат бізнесмена.Не потрібно купувати нове обладнання, багато хороших варіантів на ринку та програмному забезпеченні, більш вигідніше купити з організацій, які дають обладнання гарантію, це буде своєрідним страхуванням для вас.Повне значення Кожна торгова машина платить за 1 рік або навіть менше. Через деякий час ви можете придбати іншу машину, поступово розширюючи торгову мережу. Про період окупності впливає розташування торгового пристрою. За статистикою, найбільший прибуток приносить техніку, встановлену в кінотеатрах, торгових центрах та парках розваг. Найменший прибуток, за відгуками, приносить техніку, встановлену біля магазинів та торгового центру.

Механічні автомати:

Механічний торговий автомат є невеликою колбою з дозатором та акцептором монети, встановленої на стійці різної висоти. Приймачі монети можуть бути встановлені для монет різної гідності від 5, 10, 1010, 101010.

Через механічні автоматів зазвичай продають наступні види товарів: жувальна гумка, жувальні цукерки, джемперні кульки, різні іграшки в капсулах, кипить. Основними клієнтами таких товарів є діти. Тому стійки з пристроєм зазвичай встановлюються на невеликій висоті, щоб діти могли самостійно робити магазин.

Область, необхідна для встановлення машини, становить менше 1 м2. Це добре, тому що висока орендна плата зникає. Однак великі торговельні центри не завжди зручні для руки над невеликими кімнатами від 1 до 2 м2. Тому для автоматів, таких як платіжні термінали, банкомати, закуски, плата встановлюється, як це було для торговельного місця. на місяць, оскільки щомісячний дохід до автомату в середньому за регіонами становить 5000.

Оплата та розрахунок витрат:

Як розраховується орендна плата для торгової машини? Оренда розраховується на площу 1 метрів (один автоматичний) і коливається від (від 500 до 10 000) залежно від місця, його прохідність та купівельна спроможність. Він також має значення тип торгового обладнання.

Всього: середній дохід на місяць 27 000. 67500 р. (За винятком платежу за оренду, технічне обслуговування та електрику) від однієї машини.

Оподаткування та реєстрація юридичної особи

    Зайняти цей бізнес, вам потрібно легалізувати цю діяльність. Для цього є проста організаційна форма бізнесу. це IP, для реєстрації IP займе кілька днів. Отримати ліцензію, дозволи та таку документацію, яку вам не потрібно. Просто мають сертифікати якості для наповнювача.

Як розраховується податок на торговельні автомати?

З 1 липня 2018 року закон 54-ФЗ “Про застосування касових реєстрів”, згідно з якою обов’язковою реалізацією онлайн-касових офісів. Основна проблема, що стосується всіх представників торгової сфери, полягає в тому, що онлайн-касові касові офіси вимагають щоденного закриття змін та усунення Z-звіту, який раніше був обов’язковим для каси, який обслуговував касир. Вендінг не означає повсякденного обслуговування готівкового регулювання обладнання, а отже, інновації, викликані панікою серед операторів пристроїв. Крім того, стаття надає рекомендації власникам роздрібного продажу апарату для здійснення готівкових технологій нового зразка.

Місця для встановлення установки апарату:

Торгові центри, Дитячі магазини, Ігрові кімнати, Продовольчі господарки, Розважальні центри, Автобусні історії, Кіно та т.Р.

Якщо ви виконуєте пінетки через них, то це поліклінічні, дитячі садки, школи.

За статистикою, найпопулярніший продукт, проданий через машину даних, це жувальна гумка та джемпери, це, безсумнівно, плюс для власника Т.до. Цей продукт має низьку вартість, що сприяє зменшенню періоду окупності пристрою.

Частота обслуговування механічних автоматів набагато нижча, ніж наприклад кавові машини. Зазвичай це достатньо, щоб підтримувати автоматичний 1 раз за 30 днів. Це дуже зручно при створенні великої мережі 100 або навіть 200 автоматів. Крім того, достатньо одного оператора, щоб зберегти мережу з 50 автоматів.

Єдиний мінус, який був частково постраждалий вище. це низький вихід механічних автоматів, який сильно залежить від місця розташування установок. Навіть у дуже хороших і проходжених місцях дохід на місяць з 1 машина зазвичай не перевищує 10 тисяч. Але така проблема вирішується шляхом встановлення великої мережі машин у різних точках міста.

READ  Monosco смуги для депіляції Як використовувати

І знову, Рада залучити клієнтів:

  • Обов’язково повісити поруч із встановленням сайту апарату сертифікат для проданих продуктів, батьки, безумовно, підвищить увагу, що підштовхує їх, щоб купити.
  • Пристрій повинен бути помітним, яскравим, плунде з різними персонажами мультфільмів, а діти не пройдуть.

Ми подивилися на кілька областей торгового бізнесу, вони дійсно популярні в Росії, але не у всіх регіонах. Наприклад, на півдні пристроїв для виробництва газу є більшою популярністю.Вода, продаж морозива, поп-кукурудзяного виробництва.

Перш ніж почати свій торговий бізнес, обов’язково вивчіть його якомога глиною.

Проведіть більше часу, щоб шукати відповідне місце, читати споживачеві, виберіть лише високоякісні торговельні пристрої та інгредієнти.

Вендінг, це не поганий спосіб заробляти гроші, але, щоб він дав хороший результат, потрібно спробувати!

Купівля обладнання

Який торговий автомат вибирати новий або використовується?

Оператори торгових операторів встановлюють поточне питання. яке обладнання краще вибрати для здійснення торговельних операцій, оскільки є два варіанти. Обидва ці рішення мають достатньо сильних та слабких сторін. Який з двох вигідніше. зробити покупку нового обладнання, або зупинити свій вибір на використанні. це відповідальне питання.

Звичайно, використовувані машини дешевші, ціна на них є більш доступною, вони можуть виправдати себе в процесі збільшення прибутковості бізнесу. Врешті-решт, він доступний для здійснення модернізації апарату, що дозволяє це зробити обладнання за допомогою останніх або використаних платіжних систем. Крім того, повторне обладнання можливе за привабливою ціною, але придбання використаних машин з цієї причини не здається єдиним позитивним моментом.

Ви можете зателефонувати кілька аргументів, коли покупка використовуваної машини стає більш корисним і більш вигідним, ніж нові. Хоча під час їх експлуатації найбільш різними ситуаціями.

По-перше, користь придбання внаслідок відсутності бюджетних коштів. Якщо припустимо, що початок торгового бізнесу буде пов’язаний з стартовим капіталом, який складає кілька тисяч доларів. Припустимо, початкові ціни на нові кавові машини такі бренди, такі як Bianchi, Necta, SAECO, становлять близько 150 000, а покупка обладнання, яке вже використовується, буде коштувати в два рази дешевше, тому ціни в модельних діапазонах автоматів виникли з 80 000, з Різниця в діапазоні 50 000. 90000.

Гейзерна кавоварка Kamille KM 2510

По-друге, якщо покупець зобов’язаний збільшити доходи та зменшити термін окупності обладнання. Цей варіант покупки використовуваної машини є вигідним, оскільки його можна знайти про це після розрахунку періоду окупності нового обладнання. Важливо, щоб встановлена ​​ціна також додати наявність цін на нові платіжні системи, вартість оренди, накладних витрат, внаслідок періоду окупності, буде більше періоду окупності використовуваного обладнання. У той же час можна відновити значення останнього за короткий час. Поки що вартість нового обладнання буде скоротитись, тоді використовувана автоматична машина буде джерелом чистого доходу. Тому зростання прибутковості бізнесу буде пов’язана з низькою вартістю пристроїв, які не поступаються у їх якості до останніх зразків обладнання.

По-третє, наявність незалежної заміни запасних частин. Запропонований B/на пристроях є відмінності, як і будь-який інший. Ринок пропонує автомати, що пройшли передпродажну підготовку. Вона передбачає заміну міксерів, гумових прокладок та інших матеріалів на нові. Також на ринку пропонуються апарати без заміни різних матеріалів, тому і різниця між першим та другим видом обладнання суттєва, що перевищує 50000-80000. У той же час самостійно замінити старі матеріали на нові можна за 5000-6000. З такою очевидною економією враховуються і праці, що потребує завчасної оцінки своїх можливостей.

По-четверте, купівля б/у автомата вартістю на 50 – 60% менше, ніж вартість нового обладнання, але з використаним ресурсом тільки на 10 – 15%. Оскільки протягом терміну експлуатації потенціал нового вендингового обладнання зменшується, його вартість падає значно швидше, ще до повного вичерпання всієї працездатності апарату. У перші місяці вартість апарату зменшується на 15-20%, як це є ціна автомобілів. Якщо вартість буде знижена, а ресурс не витрачений, то можливе придбання автоматів з малим терміном експлуатації за ціною на 40-60% нижчою, ніж вартість нового обладнання.

кавоварку

По-п’яте, якщо бізнес буде продано в найближчій перспективі, вкладення в нові автомати стають невигідними, оскільки все обладнання буде продано. В результаті продажу бізнесу ціна обладнання знизиться на 40-50%, а якщо будуть придбані потім нові моделі апаратів, то в кожному зразку. У той час як придбання автоматів з подальшим їх продажем за такою ж ціною обійдеться без втрат.

Аргументи, які були розглянуті, не є вичерпними на користь вигоди, пов’язаної з придбанням уживаного обладнання, оскільки таких ситуацій, за яких дані апарати купувати вигідніше, ніж нові, дуже багато.

Обслуговування торгових автоматів

Сервіс торгових автоматів не займає багато часу у підприємець. Вам потрібно поповнити кавову машину (зернову каву. Шоколад, сухе молоко, смак капучино, чай, цукор, окуляри. шви. Вода та інші сухі інгредієнти. Змійна машина повинна бути завантажена закусочною продукцією та водною пляшкою. Чисто-дезінфекція та автоматичне прання машини. Заповніть акцептор монети, щоб пройти (при необхідності).

Планування доходів

Скільки приносить кавоварку на місяць? Ми виробляємо приблизний розрахунок. Середня вартість продажу однієї служби кави становить 35-40. Чай. 25. Шоколад. 30 У випадку, якщо підприємець досягає успіху у виборі гарного місця для розміщення високого трафіку, то на день може бути проданий від 50 до 100 порцій гарячих напоїв.

Таким чином, щомісячний дохід може варіюватися від 35 000 до 120 000 залежно від робочого навантаження та попиту на конкретні напої. Додайте до цього близько 5000 для продажу закусок. Щоб визначити прибуток від кавового автомата, слід від суми доходу відняти суму витрат. Виходить, що навіть за мінімального доходу з нашого прикладу – 40 000. прибуток підприємця складе більше 27 000 Отже, повністю окупити вкладення в установку одного автомата можна буде за 7-8 місяців роботи.

Небагато маркетингу

Початок будь-якого виду підприємницької діяльності має йти за заздалегідь написаним планом. За відсутності досвіду для складання рекомендується звернутися за допомогою до фахівця. Таке вирішення питання попередить виникнення багатьох проблем, які можуть призвести до великих збитків.

Що дає грамотне планування бізнес-стратегії:

При просуванні бізнесу потрібно враховувати, що головним майданчиком для реклами є сам автомат. Тому його дизайн повинен привертати увагу та його необхідно встановлювати на видному місці. Інструкція повинна бути легко зробити кожні побажання без перешкод, щоб насолодитися вибраним напоєм.

Для відбудови від конкурентів деякі пропонують рідкісні кавові сорти, незвичайні добавки, привабливу вартість у заданий годинник. Крім цього, клієнти можуть накопичувати бонуси при покупці, які дають можливість отримати в майбутньому чашку кави в подарунок.

При оренді обладнання в деяких випадках вигіднішою вважається оплата відсотків з прибутку. Це особливо актуально для перших місяців, коли підприємець не знає, чи точка приноситиме прибуток.

READ  Чи можна голити тримером без сопла

Більш значну виручку цей бізнес приносить у холодні періоди, тому що з настанням тепла люди вважають за краще насолоджуватися напоями на верандах кафе. Учні вишів їдуть на канікули, звичайні громадяни вирушають у відпустки та на дачі. З осені навесні виручка може збільшуватися в 1,5 рази порівняно з літом.

Щоб споживачеві було зручно розплачуватися, враховують наявність приймача як монет, так купюр. Рекомендується круглі ціни на зручність клієнта. Вважається, що апарати часто зупиняються через переповнений монетоприймач, тому краще заздалегідь встановити термінал для безготівкової оплати. Тим більше, що оплата карткою для більшості людей стала найзручнішим варіантом.

Добре, якщо підприємець відмітить місця своїх кавових автоматів у геолокаційній системі Яндекс Карти та 2ГІС. Також на бічних панелях дозволено розташовувати сторонню рекламу, для отримання додаткового доходу.

Практика бізнесу: як домовлятися про встановлення вендінгових автоматів

Найважче для оператора вендінгової мережі – продати торговий автомат у певне місце або домовитися з власником про встановлення автомата на певних умовах.

Террі Стенлі – бізнесмен з Техасу з величезним досвідом. Його мережа торгових автоматів розташована по всьому штату, і в мистецтві установки автоматів йому немає рівних. Він радий поділитися своїм багатим досвідом з новачками цього бізнесу. На думку Стенлі, найчастіша помилка, яку роблять оператори у своєму прагненні «зайняти» конкретну точку – це те, що вони починають із завченої назубок презентації торгового автомата (часто почерпаної з рекламних буклетів фірми-виробника). Безперечно, така тактика не захоплює власника торгової точки, не підштовхує його до дій. Здебільшого вони просто прослухають вашу «лекцію» і відразу її забудуть.

За досвідом Стенлі, тямущий оператор повинен лише направити хід думок власника точки до того, про що він і сам уже давно думав – подати пару-трійку коментарів, питань до роздумів, легенько зачепити тему його власних клієнтів. Наприклад, Стенлі діє так: лише в кількох словах він натякає, що добре б у такому місці поставити торговий автомат, показує картинку або фотографію, і з легкістю переходить до обговорення справ цієї торгової точки, дізнається, хто основні покупці – і, бачачи зацікавленість власника саме в його покупцях, він пропонує: «Було б, напевно, добре, щоб діти – поки їхні батьки (мами, тата – залежно від виду торгової точки) не просто носилися туди-сюди по приміщенню магазину, збиваючи полиці з товаром та відволікаючи батьків від покупок, а могли б зайняти себе, наприклад, купуючи дрібні солодощі або стікери». Власник може замислитися. а й справді, скільки потенційних покупок у нього зривалося, коли примхлива дитина просто не давала батькам здійснити покупку, вимагаючи уваги на себе, а не до товару

кавоварку

Тому для успіху переговорів із орендодавцем власнику необхідно:

Зрозуміти, що такі речі як досвід оператора в бізнесі, надійність автомата та інше – орендодавця не цікавлять. Бізнесмена цікавить лише його власний бізнес, його власні клієнти. А ви його цікавите лише як варіант залучення та створення сервісу для зручності його клієнтів.

Мати з собою невеликий альбом із фотографіями різних автоматів (різних видів, модифікацій та кілька кольорів однієї моделі). Він вважає, що краще пропонувати власнику не просто «торгівельний автомат», а саме той, який впишеться в інтер’єр магазину/салону за кольором, формою, ідеєю. Перше позитивне враження від “, що машина” зазвичай призводить до взаємовигідної транзакції.

Готуватися заздалегідь до спеціальних клієнтів. знайти логотип фірми в рекламних буклетах або на сайті компанії, вирізати його і в редакторі, накласти його на обраний автомат, роздрукувати і йти до клієнта, озброївшись готовим продуктом. це лестить клієнту, він бачить конкретно, як буде виглядати його автомат – автомат, який стане частиною його бізнесу, частиною компанії.

Не бути занадто наполегливим. Відчувши легку зацікавленість, власники торгових апаратів швидко хочуть отримати у господаря торгової точки згоду на встановлення обладнання, і просять надто багато. Часто людей це лякає – особливо консервативних господарів. Тут важливо заручитися довірою. Коли Стенлі спілкується з потенційним клієнтом по телефону, він лише просить дозволу прийти та продемонструвати автомат у дії. Така демонстрація ні до чого не зобов’язує. Ви завжди можете мати кулемет, на третій або наполовину, заповнену найпростішим наповнювачем (жування, цукерки, горіхи). У той час, коли в торговій точці особливо людно, Стенлі з дозволу власника ставить його в певному місці на годину, і разом із власником за приємною бесідою вони спостерігають як до автомата (новинка в такому місці!) підійдуть 2-3 покупця, можливо зроблять покупку, можливо просто подивляться в його бік. Пощастить, якщо зайде сім’я з дітьми – тут покупки не уникнути. Важливо, що власник це бачить на власні очі. Після закінчення обговореного часу Стенлі збирається прибрати автомат в машину, і зазвичай чує: «Гей, хлопче, а давай залишимо його тут на тиждень-два».

Бути готовим до відмови через відсутність місця. Часто власники точок відмовляють операторам через те, що в магазині немає місця для автомата. До такої відмови необхідно підготуватися заздалегідь. Увійшовши в магазин, відразу помітте кілька точок розміщення автоматів, і при розмові вкажіть на них власнику.

Не зупиняйтеся в одній точці в одному місці. Окупувавши одну торгову точку, Стенлі не зупиняється, а продовжує насичувати її автоматами, пропонуючи різні автомати. Поставивши один, два, три він пропонує ще й ще, однак відчувши, що цього достатньо, і власник не бажає більше ставити автомати – Стенлі задоволений. По-перше, ця торгова точка тепер максимально насичена його автоматами, по-друге, жодний конкурент не зможе пробитися на цей ринок, оскільки всі місця зайняті. Власник торгової точки просто вже не захоче вислуховувати інформацію від інших операторів, які б вигідні умови вони не пропонували.

За досвідом російських підприємців відмови торгових точок на встановлення автоматів викликані такими причинами:

Страхом відповідальності за безпеку вендора. У цьому випадку завдання оператора продемонструвати стійкість та надійність апарату.

Страх перед тим, що служба відбудеться власними працівниками. У цьому випадку оператор повинен також уточнити принципи сервісу та демонструвати їх.

Часто на практиці лише демонстрація може розвіяти сумніви, незнання та побоювання власників торгових точок.

Ваші тренінги на 69 000 можна зробити онлайн!

Ціна включає набір матеріалів для повного дня, всі програми 2 дні живого дослідження в Інтернеті. Невизначені права 10 програм. Немає додаткових внесків та платежів. Запустити за 2 дні.

About the author

| Denial of responsibility | Contacts |RSS