Поверніть пральну машину протягом 14 днів

Повернення безповоротного: 10 ліхтів для споживача

Для тих, хто не хоче багато читати, у нас є спрощена версія з інфографікою та основною інформацією: повернути гроші через етикетки на англійській мові: Memo для споживача.

З замовлення в Інтернеті можна відмовитися від будь-якого часу, перш ніж він буде отримано. Якщо ви вже взяли товар, у вас є 7 днів, щоб вирішити, чи потрібен він.

Щоб повернути це важливо підтримувати покупку покупок і не втратити чек. Без перевірки теж відмовитися від покупки. Правда, вам доведеться підтвердити, коли і хто ви купили товари. Іноді це легко. Наприклад, у великих маркетологах збереглася історія замовлень. Але в невеликому інтернет-магазині ви можете зіткнутися з труднощами. Додаткове страхування буде онлайн-оплатою. Тоді в будь-який час ви можете отримати інформацію про цю операцію в банку. Головне. не забути дату покупки.

Повернення протягом 7 днів. це перевага споживачів Інтернету. Тому що ви можете відмовитися від будь-якого товарного продукту. Єдиний виняток – товар належної якості, що має індивідуально певні властивості, який не зможуть використовувати інші люди. У одному з випадків московський міський суд вирішив, що це правило застосовується до гарнітури, яка була зроблена для певної кухні (це 3-25608/2020).

Для офлайн-покупок діє перелік товарів належної якості, повертати які не можна. Це ліки, косметика, коштовності, машини та багато іншого. Такий список згадується в Законі про захист споживачів один раз у статті, яка регулює обмін автономними закупівель. Але іноді суди чомусь відносяться до цього списку, коли вони розглядають справу про повернення інтернет-замовлень. Так, наприкінці 2020-го Перший касаційний суд не дозволив Павлу Дедкову повернути годинник, який він купив дистанційно. А в обґрунтування цього послалася на існуючий тоді перелік непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну. Повертати такі покупки не можна, навіть якщо це інтернет-замовлення вирішила касація (справа 8-24269/2020).

Ми надіслали запит до Росспоживнагляду, щоб з’ясувати його позицію щодо цієї проблеми. Відомство пояснило нам, що перелік непродовольчих товарів належної якості, які не можна обміняти, застосовується лише у контексті ст. 25 Закону про захист прав споживачів. Тобто, тільки коли офлайнова торгівля. У мистецтві. 26.1 того ж закону, що регулюють дистанційний продаж, про цей акт нічого не сказано. Отже, в таких суперечках неможливо звертатися до нього, Rospotrebnadzor впевнений.

У продуктових магазинах багато продуктів для акцій. Але в оформленні часто виявляється, що дія вже закінчилася, а працівники магазину просто забув видалити жовту ціну. Ну, це не ваша проблема. За законом продавець повинен вказати правильну ціну, щоб споживача міг переміщатися при покупці. Інформація про загальну пропозицію цін. Це означає, що магазин погоджується дати товар за ці гроші.

І якщо ви помітили завищену ціну після оплати, продавець повинен повернутися до вас різницю між перевіркою та ціною, пояснює Роспотребнадзор.

Шкіряні споживачі часто купують взуття наприкінці сезону, тому що тоді починаються продажі. Тому в березні ви можете вигідно купувати зимові чоботи, а у вересні пляжні сандалії. Придбані весняні теплі взуття три сезони лежать в шафі. Нарешті, ближче до грудня, ви їх носите, і через пару днів ви знайдете тріщину через всю єдину та носіть у магазині.

У магазині, швидше за все, скажуть, що гарантія давно закінчилася. Адже вона зазвичай не дуже довга, зазвичай 30 днів. Такі правила діють, наприклад, у Thomas Münz та Rendez-Vous.

Але для сезонних товарів гарантійний термін обчислюється з початку сезону. Причому не календарного, а юридичного. Кожен регіон з урахуванням клімату самостійно визначає пори року для цих випадків. Наприклад, у Воронежі юридична зима триває з середини листопада до середини березня, а в Мурманську ще довше з 1 листопада по 1 квітня.

За загальним правилом споживач може повернути гроші за неякісний товар, якщо недоліки виявились протягом гарантійного строку або терміну придатності. Але для захисту прав дійсно, навіть коли гарантія вже закінчилася. Як це залежить від того, коли недолік виявляється: протягом двох років після покупки або під час терміну служби товару.

Якщо минуло менше двох років, споживачеві потрібно довести, що недоліки товару виникли до передачі споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту.

поверніть, пральну, машина, протягом, днів

Якщо минуло більше двох років, споживач може вимагати лише усунення суттєвих недоліків. Довести потрібно те саме: що вони виникли до передачі товару споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту. Право на такий ремонт зберігається протягом терміну служби товару. Зазвичай такий термін вказують на упаковці товару або в інструкції. Іноді інформацію про це можна знайти на сайті виробника. А якщо такого терміну немає протягом 10 років від дня передачі товару споживачеві. Але у двох випадках у покупця виникають права на компенсацію витрат за ремонт в іншому місці, на заміну товару таким самим якісним і на повернення грошей:

Дізнайтеся більше про те, як повернути гроші в цьому випадку, читати в нашому матеріалі, який ми повертаємо гроші за низьку якість товару: інструкції.

Багато років тому кореспондент, тоді 19-річна студентка юака, купила у магазині крем для обличчя. Консультант розхвалювала його так активно, що кореспондент схопила, не читаючи упаковки. Вже вдома виявилося, що крем має нотатку анти-віку. Можна було б віддати його мамі, але кореспондент дуже образилася на консультанта, якому кілька разів говорила свій вік.

І за правилами, що діяли тоді, і за актуальними, якщо косметика гарної якості, повертати її не можна. Але Пленум Верховного суду ще 2012-го роз’яснив: якщо споживачеві не надали інформацію про товар російською мовою, такий товар можна повернути в розумний термін. При визначенні розумності потрібно враховувати термін придатності товару, сезонність його використання та споживчі властивості. Це означає, що прострочений крем, швидше за все, повернути не вдасться. Терміни придатності крему нашого кореспондента були в порядку, тому вона поїхала назад до магазину. Там прийняли претензію, погодилися, що anti-age потрібно було перекласти російською, і повернули гроші.

Судової практики з цього питання небагато. Але це підтверджує, що можна повернути товар належної якості, що обмін та повернення за загальним правилом не підлягає. Тому Антон Харіна зумів повернути генератор технічно складного пристрою, в якому не було виробничого шлюбу. Інструкції з англійської мови до генератора. Харін, мабуть, не був сильним на мовах. Я підключив машину, як міг, і генератор зламався. Всі проблеми, пов’язані з тим, що продавець не видав інструкцій російською мовою, вони вирішили суди та зобов’язували магазин повернути гроші за генератор (справа 3-16730/2014).

Покупець не зобов’язаний платити за товари, зіпсовані випадково. Ризик випадкової смерті або пошкодження товарів йде до покупця відразу після того, як продавець передав йому товари. Випадково значить з причин, для яких ні продавець, ні покупець не відповідають.

Є єдиний спосіб змусити вас заплатити те, що ви пошкодили: у суді, магазин повинен довести, що ви пошкодили навмисне, пояснює офіс Росспотребнадзора в Калузькому регіоні Калуга. Наполягайте, що товар стояв незручно і ви абсолютно випадково зачепили його, радить відомство. Візьміть владу від споживача на оформлення замовлення, це неможливо навіть за товари, зіпсовані його провиною. Магазин має звернутися до суду.

Постатейний коментар до частини другої ЦК за ред. П. В. Крашенінникова. М.: Статут, 2011 ( абз. 277 у УПС Консультант Плюс).

Касир магазину ЧервонеБіле відмовився продати Дмитру Шухову розливне пиво у пляшку, яку чоловік приніс із собою. Той заплатив 6 за місцеву тару, а потім поскаржився до московського Росспоживнагляду. Держорган оштрафував магазин на 11 000 Тому що не можна ставити покупку одних товарів у залежність від придбання інших. Власник ЧервонеБіле намагався оскаржити штраф у суді, але не вийшло. 9-й ААС зауважив, що п. 35 Запрошено в 2018 році Правила для продажу окремих видів товарів, зобов’язаних передати покупця покупцеві войовничого продукту харчування в упакованій формі. У той же час неможливо взяти гроші за контейнер. Така сама норма є і в актуальних правилах продажу окремих видів товарів.

READ  Як змінити ремінь у пральній машині Samsung

І ось ще одна ситуація. Купуємо одяг, просимо пакет. В одному магазині дають безкоштовно, в іншому просять заплатити. Хто правий? Перший магазин. Тканини, одяг, хутряні товари та взуття передаються споживачеві в упаковці, якщо він про це попросить.

Поки товар перебуває на гарантійному ремонті, споживач може безкоштовно отримати річ, що має ті ж основні споживчі властивості. Росстат вважає товарами тривалого користування ті речі, які багато разів використовуються протягом кількох місяців чи років.

Головне питання. які основні споживчі властивості? Стільникові телефони спочатку призначені для дзвінків. Але тепер вони використовуються для входу в Інтернет та оплатити покупки через NFC. А ще у різних телефонів різна якість знімків та швидкість роботи процесора. Чи дадуть замість останньої моделі iPhone таку ж чи обмежаться телефоном, який тільки дзвонить?

Споживчі властивості Цей набір технічних, економічних та естетичних якостей товарів, що надають покупцеві найбільше задоволення потреб, пояснив не так давно третій касаційний суд у справі 8-11910/2020. Там Костянтин Боков купив потужний ноутбук гри MSI в CityLink. На момент його ремонту сторона хотіла дати простому. Але продуктивність, швидкість обробки інформації та якості зображення ноутбук значно нижча, а екран менше. Відкрийте для себе бокові сторони, але потім вимагали покарання від Sealetek за затримку у виконанні своїх вимог щодо надання іншого ноутбука під час ремонту.

Sitilink намагався довести, що основними споживчими властивостями ноутбука є мобільність, можливість введення та виведення зображень, інтернет-операція, обробка та зберігання інформації. Боков просив повністю аналогічний товар, а такого обов’язку у продавця немає, наполягала компанія. Але суди вирішили, що швидкість роботи ноутбука важлива характеристика якої Asus не відповідав. Так споживачеві вдалося отримати 100 000 неустойки, 10 000 компенсації моральної шкоди та ще 55 000 споживчого штрафу. Виходить, що замість нового iPhone повинні видати якщо не такий самий, то дуже схожий за характеристиками телефон.

Правило про заміну діє не для всіх довгострокових покупок. Уряд затвердив список речей тривалого користування, на час ремонту яких заміна не надається. Це, наприклад, машини, ювелірні вироби, меблі та кухонні плити.

Ви купили пральну машину, а вона перестала працювати. Магазин не заперечує ремонт, але просить організувати доставку. Не поспішайте замовити вантажівку. За законом доставкою великогабаритних речей та товарів важчим 5 кг на ремонт, уцінку, заміну та повернення займається сам продавець. Він не тільки платить, але й організовує перевезення. Винятки, якщо продавець не розташований у вашому місті або відмовляється виконати свій обов’язок. Тоді ви замовляєте доставку або приносять самі товари, а потім ви отримуєте компенсацію витрат від продавця.

Как вернуть стиральную машину в течение 14 дней

За законом, незадоволений споживач не зобов’язаний відправити претензії до продавця. Ви можете відразу звернутися до суду. Але, швидше за все, буде проблема з споживчим плавцем. Він призначається лише споживачем, вимоги яких не були задоволені добровільно. Тому продавець повинен вчитися у вашому невдоволенню до суду.

Не так давно підтвердив Верховний суд: Споживач може претендувати на штраф, навіть якщо я не надсилаю претензію (справа 6-KG21-7-K9). У цьому випадку суд взяв участь у тому, що порушник знав про невдоволення своїх клієнтів, хоча вони не надсилали офіційні вимоги. Щоб підтвердити своє право на споживчий штраф, у цій суперечці позивачам довелося пройти чотири інстанції та витратити понад півтора роки.

Тому, щоб спростити життя, краще відправити досудову заяву до продавця. Якщо він відмовляється повернути гроші, які потім натискають суд, ви можете легко підтвердити своє право на споживачеві.

Повернення пральної машини в магазині: правила, терміни, закон

Пральна машина відноситься до вивантаження технічно складних засобів. Це означає, що коли придбання слід керуватися негайно в декілька законів та правил. До них відносяться:

    (Наступний ZPP);

  • Цивільний кодекс (наступний GK);
  • Установа уряду 24, відредаговано у 2019 році. і розширений список технічно складних товарів.

Пральна машина присутня у списку товарів, які правильно покупець не застосовується, щоб повернути якісний продукт до торгової точки (або обміняти його в іншу) протягом чотирнадцятидного дня після придбання. Іншими словами, повернення пральної машини в магазин неможливе з таких причин, як:

  • не сподобалось;
  • змінив свій розум;
  • не підійшла за кольором, розміром чи іншими характеристиками;
  • не помітили відсутності будь-якої функції;
  • знайшли більш дешевий варіант.

Проте, існують винятки. До них відносяться випадки:

  • придбання товару онлайн, у якому клієнт бачив товар лише з картинці;
  • якщо гарантійний талон залишився незаповненим;
  • У процесі вибору моделі продавець дав неправильну або неповну інформацію про характеристики пристрою або правил операції.

На замітку! Великі гіпермаркети, що продають побутові прилади, такі як “M video”, зацікавлені в тому, що клієнти завжди були задоволені. З цієї причини, у багатьох подібних точках, ви можете погодитися на повернення або обмін незрозумілою пральною машиною.

Важливо! У зв’язку з тим, що пральна машина належить до складної технічної продукції та входить до переліку товарів, які за належної якості обміну не підлягають, на неї не поширюється «правило 14 днів», закріплене в ЗПП.

Але за наявності деяких обставин можливість повернути справну машину таки є. Це можна зробити:

  • за згодою з продавцем;
  • Якщо інформація про технічні можливості пристрою не була актуальною;
  • Якщо вирішиться відмовитися від товару протягом того ж дня.

При поверненні, необхідно:

У цьому випадку продавець може зробити повне звіряння відповідності документації з моделлю, виробником, серійними номерами, комплектацією.

При первинному огляді пральна машинка здебільшого виглядає справно і не викликає нарікань. Однак, якщо дефекти та несправності виявляються з перших днів експлуатації, це є причиною доступу до магазину з вимогою повернення або обміну технічними пристроями.

При встановленні дефектів у функціонуванні пральної машинки необхідно враховувати два періоди:

До дефектів, що є підставою для повернення в перші два тижні після покупки, належать такі порушення в роботі:

  • не отримує води;
  • Drain не працює;
  • Погано натискання або функція обертання не працює взагалі;
  • погано стерти;
  • не працюють інші наявні функції (сушіння, прасування).

Через 15 днів після покупки машини можна повернути за гарантією. У цьому випадку підставами для звернення до магазину є:

  • Невдачі в роботі техніків, які не дозволяють використовувати його за призначенням;
  • виправні дефекти, для усунення яких знадобляться надто великі фінансові витрати;
  • Поломки повторюються після повернення від гарантійного ремонту;
  • постійні поломки, які потребують регулярного звернення до сервісного центру;
  • відсутність ремонту за гарантією протягом встановлених 45 діб або несвоєчасне повернення виробу з ремонтної майстерні.

Якщо клієнт змушений повернути пральну машину протягом 14 днів через несправність у роботі, він має право вимагати:

  • відшкодування коштів;
  • обміну пральної машини на аналогічну, а якщо у магазині товару належної якості немає, то повернення грошей;
  • ремонту чи стягнення коштів, витрачених на ремонт;
  • Зменшення ціни на продукт, що проявляється, проявляється.

Якщо продавець відмовляється прийняти виріб неналежної якості, то покупцеві слід зробити так:

  • 1. Подати претензію на повернення або обмін пральної машини. Техніка має бути доставлена ​​до торгової точки за рахунок продавця.
  • 2. За наявності нерозв’язної суперечки з стороною, що продає, вимагати експертизу. Якщо машину повернуто до магазину терміном до 15 днів, то експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо буде встановлено, що несправність є наслідком неправильної експлуатації, а не заводським шлюбом, витрати оплатить покупець.
  • 3. Якщо експертиза підтвердить заводський шлюб, то продавець зобов’язаний відшкодувати вартість пральної машини та інших витрат, пов’язаних із вирішенням спору, або виконати прохання щодо заміни товару.
READ  Як прати кофту в пральній машині

Претензія на товар складається на ім’я продавця у двох примірниках.

  • відомості про себе (ПІБ, контактні дані);
  • Назва та деталі компанії, яка продала пральну машину неналежної якості;
  • обставини покупки (дата, адреса торгової точки);
  • опис товару (найменування, модель, виробник);
  • Докладний опис виявлених дефектів, поломки, недоліків;
  • вимоги (відшкодування або обмін);
  • Дата, підпис.

Позов повинен підписати продавцю. Якщо він відмовляється зробити це, ви можете обуможно інформувати про контакт з контрольними органами: прокуратура, Росспотребнадзор. Це також може бути написано у претензії.

Заява повинна бути зареєстрована. Це необхідно, якщо пізніше ви повинні звернутися до суду і довести бездіяльність продавця.

До претензії, вимога повинна бути додана:

  • копія паспорта;
  • заява від банківського рахунку, якщо вимога є повернення коштів;
  • інші наявні документи (акти експертизи, ремонтів за гарантією, гарантійний талон з відмітками сервісного центру);
  • квитанція.

Якщо працівник магазину відмовляється прийняти претензію, вона повинна бути відправлена ​​поштою з повідомленням.

Магазин зобов’язаний відповісти на претензію до 7 днів. Процедура перевірки якості побутової техніки відповідно до закону не повинна перевищувати 20 днів. Оформлення повернення або обміну товару після укладання експертизи на користь покупця провадиться у десятиденний термін.

Скарга Росспоребнадзора є ефективною мірою впливу на торгові представники. Заявка може бути написана у довільній формі. Вона повинна послідовно визначати суть конфлікту та детально описати дії адміністрації точки руху. За законом, скарга може зрозуміти протягом місяця, але зазвичай цей орган реагує набагато швидше.

Судове провадження є мірою екстремальної, щоб вдатися до того, що випливає, що всі інші методи впливу вичерпані, і немає результату. У судовій практиці зустрічається чимало справ подібного характеру. Однак виграти процес вдається в основному в тих випадках, коли Росспоживнагляд виніс ухвалу про повернення коштів, але продавець, як і раніше, не реагує. В інших випадках, щоб досягти позитивного результату повернення товарів через суд надзвичайно важкий.

У разі сприятливого для клієнта результату спору про повернення коштів, готівка має бути повернена в десятиденний термін. Якщо операція оплати проводилася через банк, то гроші буде повернено на картку або на розрахунковий рахунок у строк від трьох до тридцяти днів.

Щодня прострочення тягне за собою штрафні санкції: або у сумі, прописаній у договорі, або (якщо договір не укладався) у розмірі 1% вартості товару.

Важливо! Будь-які, навіть технічно складні товари, що входять до переліку безповоротних, придбані через інтернет, можна повернути до торгової точки.

При поверненні пральної машини, придбаної онлайн, діє дещо спрощений порядок, закріплений у Правилах про дистанційну торгівлю:

  • один. Ви можете повернути товар і отримати гроші, якщо клієнт вирішив відмовитися від покупки, перш ніж вона була доставлена.
  • 2. Якщо товар був доставлений, і покупець розписався в його отриманні, то він має 7 днів на повернення;
  • 3. Якщо розписки був, то клієнт може користуватися правом повернення протягом 30 днів;
  • 4. Якщо в доставленій посилці відсутні документи щодо порядку повернення товарів належної якості, машинку можна повернути протягом 90 днів.

Для реєстрації продукту, придбаного віддалено, необхідно заповнити форму заявки на веб-сайті магазину та надіслати його електронною поштою. Продавець повинен розглянути заявку до 30 днів та повідомити клієнта у письмовій формі або телефонному дзвінку.

Якщо заява проігнорована або клієнт отримав відмову, то діяти слід за звичайною схемою

Якщо методика купується в кредит, то до повернення, придбання закладається банком, тому всі дії повинні бути узгодженими з ним. Дії повернення товару не звільняють від виплати кредиту. Його слід продовжувати виплачувати до вирішення питання.

Якщо повернення здійснено, то необхідно надати в магазин документи про вже виплачену суму та відсотки за нею. Продавець зобов’язаний відшкодувати усі виплати. Якщо позичальник погасив кредит достроково, то також необхідно надати банківську документацію до магазину, який має перевести гроші на рахунок покупця.

Складні технічні засоби дороги, тому їхнє повернення до магазину часто зустрічає опір з боку адміністрації. Проте знання законів та дотримання термінів повернення значно спростить цю процедуру для клієнта, хоч і займе деякий час.

Що може запропонувати виробник чи продавець?

У законі «Про захист прав споживачів» зазначається, що виробник «зобов’язаний забезпечити можливість використання товару протягом його терміну служби. З цією метою виробник забезпечує ремонт та обслуговування товарів, а також випуск та постачання торговельно-ремонтних організацій у розмірі, необхідному для ремонту та технічного обслуговування та асортименту запасних частин під час терміну служби товарів та після видалення його з виробництва Під час терміну служби товару, а також за відсутності такого терміну протягом десяти років з дати перенесення товарів споживачеві.

Отже, якщо виникають складнощі з використанням товару, пов’язані із заводським шлюбом чи іншими недоліками, покупець може вимагати, щоб йому повернули гроші чи замінили товар. Також можна вимагати відшкодування витрат на ремонт, якщо він проводився самостійно.

Гарантія на технічно складний товар може бути від року і більше.

Як правильно написати претензію для повернення товару

Претензія для повернення об’єкта купівлі-продажу починається з шапки. Саме звернення складається на ім’я директора магазину (або мережі магазинів), тому насамперед у «Шапці» вказуються контакти одержувача: ПІБ генерального директора, назва магазину, адреса, за якою зареєстрована головна філія.

Далі незадоволений покупкою громадянин пише свої дані: ПІБ, адреса фактичного проживання та номер телефону. Іноді до цього переліку додають адресу електронної пошти, але це не обов’язково.

Далі покупець вказує назву апеляції: позов до повернення товарної якості товару.

Наступним кроком буде виклад фактичних обставин. Покупець визначає, коли, коли (вказано на чеку) і в якому конкретно магазині (назва та адреса розташування) їм був придбаний дефектний товар. Вказувати потрібно точне найменування товару з усіма серійними номерами. Вони повинні бути вказані на сайті виробника, а також у технічному паспорті пристрою.

Как вернуть стиральную машину в течение 14 дней

У другому абзаці покупець посилається на гарантійний термін, що був зазначений у гарантійному талоні. Після того покупець пише, коли товар зламався (або коли був виявлений виробничий дефект). Громадянин може вказати своє бачення причини поломки, але це не обов’язково.

Якщо пристрій ремонтувався за гарантією, громадянину потрібно написати про це в наступному абзаці, вказавши дати та вердикт експертів щодо поломки. Товари, які вже були на гарантійному ремонті, але знову зіпсовані, зроблені в магазинах набагато частіше, оскільки її дефектність стає очевидною.

Наступним абзацом покупець вказує на неможливість використання товару через те, що гарантійний ремонт не може бути проведений повторно з тих чи інших причин (наприклад, відсутність необхідних деталей) або через небажання при належній експлуатації постійно залишати технічно складний товар у ремонті.

Крім того, вимоги можуть бути зазначені чинним законодавством, а саме законом про захист прав споживачів, але це не обов’язково. Якщо продавець знає свої права та обов’язки, посилання на закон не потрібен, і якщо він не знає, навряд чи це допоможе зробити це більше законним.

Наприкінці програми, покупець повинен викласти свої вимоги в пронумерованому списку. Громадянин може наполягати на обміні товарами, повернути кошти (повно або часткові), а також від компенсації, якщо дотримуватися додаткових умов. Крім того, покупець має право компенсувати всі пов’язані витрати, такі як транспорт.

Врешті-решт, документ призначається підписом та датою.

поверніть, пральну, машина, протягом, днів

Чи можна повернути штучну ялинку?

Штучні вінки та квіти можуть бути повернуті, вони є предметами внутрішніх справ, а не рослин. Вказана група товарів включає квіти з текстильних матеріалів, пластику, полімерної глини, піомірану. Штучні ялинки, різдвяні вінки зараховуються до цієї категорії нарівні з іншими прикрасами для інтер’єру.

Неможливо повернути живу ялицю (навіть якщо вона не знаходиться в горщику, а споріднені). Вона відноситься до рослин (квіти, букети) і є безповоротним товаром. І штучний, якщо він не вписується за розміром, ви можете.

Чи можна повернути кавоварку протягом 14 днів

Закон дозволяє повернути якісний продукт, якщо він не підходить у формі, розміри, стимус, забарвлення або конфігурацію. Однак із цього правила є винятки – не вдасться повернути товари, що входять до Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну.

READ  Як очистити висушений порошок у пральній машині

Цей список вказує на технічно складні вітчизняні товари, які встановлюються гарантії протягом щонайменше 1 року.

Чи належить кавомашина до технічно складних товарів? Так, у переліку технічно складних товарів така кухонна техніка, як кавомашини, вказана. Тому повернення кавоварки протягом 14 днів, якщо вона просто вибухнула, не вписується в колір або за розміром, це неможливо.

Однак ситуація може змінитися, якщо Ви придбали кавоварку в інтернет-магазині.

Чи можна повернути пральну машину до магазину протягом 14 днів

Якщо Ви придбали пральну машинку, але вона Вам з певних причин не підійшла, чи можна повернути пральну машину до магазину протягом 14 днів? Ми розповімо, у яких випадках можливе повернення побутової техніки протягом двох тижнів, які дії потрібно вжити, щоб повернути пральну машину.

Існує думка, що технічно складний товар належної якості неможливо повернути назад до магазину або обміняти його на відповідний. Однак це не завжди.

Давайте розглянемо в яких випадках ви все ще можете відмовитися від покупки. І для цього ми звертаємось до чинного законодавства, яке визначає права споживачів, а також механізми здійснення цих прав.

Основні права споживача для обміну та повернення товарів хорошої якості визначаються у статті 25 та 26.1 Закону про захист прав споживачів та правил продажу товарів за роздрібним продажем, затвердженим урядом уряду 463 від 31.12.2020.

Для покупок у стаціонарних магазинах

Стаття 25 Закону “Про захист прав споживачів” регулює відносини, що виникають між споживачами та продавцями при продажі товарів, що здійснюється в торгових залах стаціонарних об’єктів торгівлі.

В п.1 цієї статті зазначено, що споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний товар у продавця, у якого цей товар був придбаний, якщо зазначений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.

А п.2 Ця стаття стверджує, що якщо відповідний продукт не доступний у день обробки споживачів, споживач має право повернути придбані товари назад до магазину.

Проте, це стосується лише тих товарів, які відсутні у Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню на підставі статті 25 Закону 25 Про захист прав споживачів.

Якщо звернутися до цього Переліку, можна побачити, що в п. 11 зазначено, що обміну не підлягають технічно складні товари побутового призначення, на які встановлені гарантійні строки не менше одного року. Але це правило застосовується лише до покупки, яка проводилася в торгових залах стаціонарних магазинів.

Для покупки через інтернет-магазини

Стаття 26.1 Закону “Про захист прав споживачів” регулює відносини, що виникають між споживачами та продавцями при продажі товарів дистанційним способом, наприклад, через інтернет-магазини.

Відповідно до п.4 Ця стаття споживача має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товарів. Протягом семи днів.

При цьому, якщо інформація про порядок та термін повернення товару належної якості не була надана в письмовій формі в момент доставки товару, споживач має право відмовитися від товару протягом трьох місяців з моменту передачі товару.

Відповідно до п.41 Правил продажу товарів за договором роздрібної купівлі-продажу при дистанційному способі продажу товару повернення технічно складного товару побутового призначення належної якості можливе у разі, якщо збережено його споживчі властивості та товарний вигляд, документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару.

Таким чином, якщо ви придбали технічно складні побутові товари у приміщенні стаціонарного магазину, такий продукт буде обмінюватися за відповідний або повернення, якщо гарантійний період для цього продукту становить менше одного року.

Ну, якщо ви придбали технічно складні побутові товари через інтернет-магазин за допомогою методу віддаленого покупки, можна буде обміняти або повертатися, керуючись.4 статті 26 Закону про захист споживачів.

Крім того, відповідно до статті 10 Закону про захист прав споживачів будь-які технічно складні товари хорошої якості може бути повернута, якщо продавець не забезпечив споживача необхідною та достовірною інформацією про продукт, забезпечуючи можливість для його правильний вибір.

Підтримка Спілки споживачів РТ

Якщо у вас залишилися будь-які питання щодо обміну або повернення технічно складного товару побутового призначення, звертайтеся до Спілки споживачів Республіки Татарстан.

Задати питання, що Вас цікавлять, і отримати безкоштовну консультацію юристів Союзу споживачів можна:

Накопичений за довгі роки досвід роботи дозволяє нам відстоювати права споживачів у різних складних ситуаціях.

Телефон “Гаряча лінія” Союз споживачів Республіки Татарстан:

Заява на повернення якісного товару до інтернет-магазину через 7 днів, відповідно до п. 4-й. 26.1 Закону “Про захист споживачів”.

Застосування для відшкодування якісного продукту в інтернет-магазині протягом 7 днів, відповідно до. 4-й. 26.1 Закону “Про захист споживачів”.

Роспотребнадзор нагадав правилам повернення та обміну технічно складним товаром

Відомство нагадало, що технічно складні товари – це споживчі товари тривалого користування, що мають складний внутрішній пристрій і виконують функції користувача на високотехнологічному рівні з використанням різних енергоресурсів (Інформація Федеральної служби з нагляду у сфері захисту прав споживачів та благополуччя людини від 17 лютого 2021 р.).

Як повернути пральну машину протягом 14 днів

Закон про захист прав споживачів забезпечується спеціальною процедурою повернення та обміну технічно складними товарами, включеними до списку. Установа уряду від 10 листопада 2011 року. 24. Це, зокрема, легкові автомобілі, мотоцикли, стаціонарні та портативні комп’ютери, включаючи ноутбуки, ігрові консолі з цифровим блоком керування, цифрові фото та відеокамери, холодильники, морозильники, кавоварки, роботів, пилососи та ряд інших продуктів.

Залежно від терміну виявлення у таких товарах відповідних недоліків передбачено різний механізм їх повернення та заміни.

Отже, споживач має право вимагати заміну технічно складних товарів або відмовитися від виконання договору про продаж та вимагати повернення суми, сплаченої за товари, незалежно від того, наскільки значні відхилення від якості товарів, якщо Вимоги були представлені протягом 15 днів з дати його передачі споживачеві (див. також п. 38 постанови Пленуму ЗС від 28 червня 2012 р. 7).

Після закінчення 15 днів з дня його передачі відмова від виконання договору купівлі-продажу або вимога про заміну технічно складного товару можуть бути задоволені за наявності хоча б одного з наступних випадків:

Як повернути пральну машину протягом 14 днів

  • виявлення суттєвої нестачі товару;
  • порушення встановлених Законом про захист прав споживачів строків усунення недоліків товару;
  • Неможливість використання продукту більше 30 днів (у сукупності) протягом кожного року гарантійного періоду через повторне усунення його різних недоліків.

Всі важливі документи та новини про коронавірус COVID-19 – у щоденному розсиланні Підписатися

При придбанні технічно складного товару неналежної якості в інтернет-магазині (дистанційним способом) діють самі правила повернення, що і при покупці в звичайному магазині.

поверніть, пральну, машина, протягом, днів

Крім того, Росспоживнагляд нагадав споживачам, що технічно складні товари побутового призначення належної якості (без недоліків), на які встановлені гарантійні строки не менше одного року, не підлягають обміну в порядку та на підставах, встановлених ст. 25 Закону про захист прав споживачів.

Проте, при придбанні таких товарів дистанційним способом діють інші правила. У цьому випадку повернення технічно складного продукту внутрішнього призначення (по відношенню до товару хорошої якості) можливе в будь-який час до його передачі, а після передачі. протягом 7 днів, якщо його споживчі властивості та товар Зовнішній вигляд, документ, що підтверджує факт і умови для придбання зазначених товарів.

Відсутність документа, що підтверджує факт і умови для придбання технічно складних товарів від продавця, не позбавляє споживачам можливість послатися на інші докази його придбання.

відомство звертає увагу споживачів на ще один важливий момент, що стосується купівлі технічно складного товару дистанційним способом: якщо інформація про порядок та термін повернення товару належної якості не була надана в письмовій формі в момент доставки товару, споживач має право відмовитися від товару протягом 3 місяців з моменту його передачі.

About the author

| Denial of responsibility | Contacts |RSS