Що таке тиск фреону в сплітній системі

Молекулярна вага 52,03
Критичний тиск насичених парів при критичній температурі 5,782 МПа = 57,82 бар
Критична щільність. щільність у критичному стані, коли різниця втрачається у властивостях між рідиною та її поромом 424 кг/м3

Найбільш оптимальним тиском в кондиціонері вважається діапазоном 280,290 кПа. Не рекомендується перевести фреон у систему, щоб створити занадто високий тиск, оскільки воно буде страждати від цього компресора, який може або швидше носити або перервати.

Тиск тиску тиску

Дізнайтеся, що тиск у кондиціонері дуже простий. Інформація повинна бути вказана на відкритому блоці. Індикатори тиску є об’єктивними лише для обладнання однакових моделей. Різні моделі одного виробника можуть працювати при різних тиску. Параметри залежать від типу компресора, потужності.

Таблиця надається високим і низьким тисним показникам у системі кондиціонера:

  • Випускна сторона. сторона високого тиску, тут фреон після компресора знаходиться в рідкій фракції;
  • Всмоктувальна бічна сторона низька преса. У випарнику фреон стає газоподібним.

Рівень тиску хладагенту в системі регулюється лише за допомогою заправки або прокрутки вручну. Ніяких спеціальних клапанів тиску в кондиціонерах побутових моделей не існує (на відміну від автокондиціонів).

Підготовка до заправки

Початок підготовки до заправки кондиціонування з очищення. Це дозволить досягти оптимальної продуктивності всіх компонентів системи та, відповідно, для усунення помилок вимірювань, пов’язаних з відхиленням режимів роботи з оптимального.

У очищенні потрібні фільтри внутрішнього блоку спільної системи та його зовнішнього блоку.

Обслуговування останнього свинцю в наступній послідовності:

Доцільно виконувати механічне прибирання

  • Розподілити обладнання.
  • Виконайте механічне очищення:
  • видалити бруд і пил ззовні корпусу;
  • демонтаж його;
  • Видалити зсередини корпусу накопиченого сміття.
  • Запустити. Для цього:
  • Закрити по поліетиленовим електронним блоком, щоб виключити воду, що надходить;
  • Мокральна губка видалити пил і забруднення лопатами та елементами дизайну вентилятора;
  • Аналогічним чином, чистіть конденсатор;
  • Ручний пилосос видалити пил у важкодоступних місцях.
  • Очистити радіатор. Для цього використовуйте спеціальні щітки, промийте клітини водою під тиском або використовуйте прибирач пари.
  • Встановлення корпусу залишить повну сушіння вологи.

Щоб не справлятися з електронним блоком, він не слідує за ним, щоб очистити його. Тільки фахівці з відповідним рівнем кваліфікації повинні бути виконані цією роботою!

Наступний етап підготовки повинен перевірити систему для герметичності. Якщо швидкість витоку хладагенту перевищує допустиму (однакові 8% протягом сезону), швидше за все, існують проблеми з ущільненням сполук. Можна знайти місце серйозного витоку в процесі візуального огляду автомобільних доріг і роз’ємів.

Якщо ви не змогли знайти проблематичну перевірку, інші методи неможливі, інші методи допоможуть:

Система натискання. це ін’єкція ланцюга азоту через колектор манометра. Ін’єкція проводиться відповідно до допустимого тиску в ланцюзі (вказана в технічній документації та на пристрої таблиці).

READ  Як збільшити тиск у газовому котлі

Після досягнення тиску подача азоту в систему зупиняється. У герметичній системі тиск залишатиметься постійною, якщо витоки зберігаються. бум азоту продовжуватиметься. У цьому випадку слід повторити процедуру пошуку проблемних областей та обтиску.

Після відновлення герметичності (система обтиснута) Виконайте евакуацію:

  • Підключіть вакуумний насос до манометричного колектора.
  • Запустіть насос, відкрийте газовий клапан.
  • Тиск у системі, що контролює манометр.
  • Коли досягнуто мінімум, насос вимкнено.
  • Закрийте газовий клапан.

При роботі використовуйте вакуумний насос з зворотним клапаном, який запобігає вході нафту в схему фреону. Після обтиску та евакуйованого, колекціонер не вимикається, щоб запобігти проникненню повітря в систему.

Подумайте коротко, що саме робить фреон у кондиціонері:

  • Хладагент виходить з випарника у вигляді пари низького тиску та низьких температур.
  • Компресор збільшує тиск фреон до 15-20 атмосфер та температури до 70-90º.
  • Хладер входить у конденсатор. Там він охолоджується і йде в рідкий стан, і висвітлює тепло. У простих моделях кондиціонерів це тепло випускається за межами місця розташування. У нагрівальних моделях. використовується для опалювальної кімнати.
  • Далі фреон надходить у випарник. Тут він зменшується тиском, а фреон кипить і перетворюється на газ. На цьому етапі хладагент висвітлює холод, що кімната стає холодною.

Тобто, це фреон, який циркулює всередині кондиціонера. охолоджує і нагріває повітря в кімнаті.

Який фреон використовується в побутових кондиціонерах

Фреони є близько 40 різних типів.

У вітчизняних (вітчизняних) кондиціонерів використовуються сортами хладагентів:

  • R-407C. Ви не можете видалити кондиціонер з таким хладагентом, тому що, коли він змінює його склад і втрачає характеристики. Тому такі спліт-системи повністю перезавантажуються (старий фретон повинен бути об’єднаний, а потім заповнити новий). Циліндр на 11.3 кг коштує близько 6500.
  • R-410A. На відміну від R-407C. коли витік не втрачає характеристик. Тому системи з цим хладагентом можна відмовитися. Циліндр вагою 11.3 кг коштує близько 8000.
  • R32. Про теплопровідність та продуктивність. 5% більш ефективні, ніж R-410A. Також не потрібна повна заміна. коли можна використовувати систему, не об’єднуючи весь хладагент. Циліндр вагою 10 кг коштує близько 8000-8500.
  • R22. З 2010 року цей хладагент був заборонений у Сполучених Штатах та Європі, з 2015 року. у (оскільки він завдає шкоди озоновому шарі Землі). Якщо у вас є стара спільна система. вона все ще може працювати над таким фреоном. Новий. виробляється вже на інших брендах. У системі з хладагентом R22 можна вилити R-407C.

Ознаки витоку фреону

Всі ці функції можуть вказувати на відсутність робочого газу та вимагають дзвінка до майстра з сервісу.

Якщо хтось зацікавлений у заправці домашнього кондиціонера з власними руками, то вам потрібно запам’ятати ризики, щоб остаточно зіпсувати обладнання. Це проблематично і з точки зору наявності робочих інструментів. Особливо кожен вид холодоагенту має свої особливості, у зв’язку з яким не всі методи заправки підходять в одному випадку або іншому.

READ  Що таке газовий контроль на плиті

Як визначити витік холодоагенту

  • Порти зовнішнього блоку підключені до калібрування тиску;
  • Він з’єднаний з циліндром азоту через коробку передач високого тиску;
  • Насос 30 атм;
  • Перевірте спеціальну піноутворюючу рідину, наявність витоків на з’єднання обох блоків;
  • Якщо на трасі є діти, вони також перевіряються.

Далі йдіть до основного процесу, який можна виконати за допомогою одного з наступних методів.

Тиск залежить від температури навколишнього середовища, температури в холодильнику (морозильник), а також від параметрів холодильного блоку. У постійному режимі для однокамерних холодильників тиск повинен бути приблизно 0,6 атм, для двокамерних холодильників 0,2-0,3 банкомата, для морозильних камер 0,1 банкомат.

Freon 32. хладагент (або хладагент), який має не менше двадцяти імен. Фреонові технічні характеристики R32.

Молекулярна вага 52,03
Критичний тиск тиску насичений пари при критичній температурі 5,782 МПа = 57,82 бар

Фреон тест R-22 в кондиціонері

Як перевірити фреон у кондиціонері

По-перше, розглянемо метод вимірювання тиску в системі кондиціонування повітря. З цією метою використовується певний пристрій для кожного майстерності холодильника, який називається манометричним колектором.

Це 2 манометр з окремими трубами різних кольорів (зазвичай), закріплених на загальному колекторі з клапанами.

Для виконання вимірювань необхідно підключити трубку з кожного тиску, щоб обслуговувати фітинги, розташовані на бічній панелі зовнішнього блоку кондиціонера. Їм не важко знайти: фітинги. це клапани, до яких підключені основні трубки з фреоном. Після цього потрібно запустити спліт-систему в режимі охолодження та відкритих клапанів. Один датчик, прикріплений до трубки низького тиску, покаже свою цінність перед введенням у компресор. Другий знаходиться на виході конденсатора, і ці числа можуть відрізнятися.

Крім того, цей параметр змінюється залежно від температури навколишнього середовища та внутрішнього повітря. В Інтернеті ви можете знайти поради, які потрібно зосередитись на даних, нанесених на металеву пластину, як на

Тепер трохи теорія про роботу системи кондиціонування повітря. Freon r410 або r22, які заповнюються сучасними розщепленими системами, у закритому обсязі. Якщо температура навколишнього середовища збільшується, хладагент випарується більш, відповідно, тиск у високому кондиціонері починає рости. І навпаки, коли він зменшується, більше фреону знаходиться в рідкому агрегатній стані, а тиск падає. Який з перерахованих вище можна зробити висновок?

Залежність від зовнішньої температури та властивостей самого хладагенту не дозволяє встановлювати значення фіксованого тиску, що вказують на його достатню кількість в системі.

Практичні спостереження деяких Службових Служб Служби говорять про наступні приблизні цифри. Датчик тиску, підключений до автомагістралі кондиціонера з холодильником R410 при температурі за межами від 25 до 30 ° С, покаже близько 6.5 бар, а в 15. 5 бар. Якщо пристрій заповнюється фреон R22, то з однаковими значеннями температури навколишнього середовища датчик покаже 4.5 і 3.5 бар, відповідно.

READ  Як зробити укладання на коротке волосся феном

Ми повторюємо, ці показники тиску дуже приблизні і не можуть служити причиною визначити, чи достатньо в кондиціонері фреону. І що може? З точки зору звичайного користувача. лише спостереження за деякими ознаками. Недостатня кількість хладагента свідчить:

  • Постійно робочий компресор є одним з вірних ознак дефіциту;
  • погіршення ефективності охолодження або повна відмова цього режиму;
  • Поява ІТА на зовнішньому теплообміннику;
  • Кріплення клапанів у зовнішньому блоці, де додається основні трубки.

Фреон тест R-22 в кондиціонері

Порада. Коли виявляється одна з цих функцій, рекомендується подати заявку на допомогу від фахівців.

Як виправити систему

Існує кілька досить простих способів впоратися з цим завданням.

  • Спочатку циліндр, в якому знаходиться фреон, повинен зважити.
  • Відкриття врожайності газу, він заправляється в установці, поки повітряна куля відхиляється до бажаного значення.

Щоб не розрахувати залишкову кількість фреону в установці, це можливо і не зовсім дозаправо, а виконувати нову заправку всієї системи. Для реалізації цього процесу весь фреон, який залишився у випуску кондиціонера назовні через спеціальний клапан. Нова кількість фреону в кондиціонері визначається за допомогою ваг. Тільки кількість, яка вказана на внутрішній системі системи, дані, які завжди вказують. це фабрика. виробник. Така заправка. досить простий і безпечний процес.

Рекомендації фахівців вважають, що це буде набагато більш ефективним для встановлення необхідної кількості хладагента в спліт-системі, ніж повернути його там. Це пов’язано з хімічною властивістю фреону, щоб рухатися з рідкого стану в газоподібний. Якщо в установці є занадто багато хладагента, це просто не буде мати часу, щоб перетворити з одного держави до іншого.

Можна визначити, що в сплітній системі недостатньо газоподібної речовини, використовуючи звичайний термометр. Правда, цей метод не підходить для інверторних установок. Отже, термометр доводять до вентилятора. І якщо його температура становить 5-8 градусів, яка, як правило, вказується на паспорті пристрою, це показник, що кондиціонер працює у звичайному режимі, з нормальною потужністю, а кількість хладагента повністю відповідає нормі.

Компресор стискає фреон для тиску 15 25 атмосфер, внаслідок чого фреон нагрівається до 70 90 ° С, після чого він надходить у конденсатор. У кондиціонерах Спліт системи (наприклад, у найпоширеніших кондиціонерів настінних кондиціонерів), компресор знаходиться у зовнішньому блоці на вулиці.

Для видалення з автомобільного кондиціонера Атмосферне повітря та пари з ваги, необхідне системне вакуумування. Для цієї операції потрібен вакуумний насос. Отже, ви спочатку потрібно включити нагрівач і розігріти машину, інакше вологість може бути конденсується у випарнику.

About the author

| Denial of responsibility | Contacts |RSS