Скільки європіддонів поміщається у напівпричіп холодильник

Автомобільна логістика

Якщо конструкція піддону нетипова і не дозволяє складати палети «в замок», їх перевозять тільки за першим варіантом, тобто один на одного.

Піддон. це не найдорожчий товар, тому щоб не переплачувати за доставку, краще замовляти повністю завантажені піддонами машини. Далі ми будемо вказувати саме повну місткість автомобілів.

До речі, про вагу. Піддон – це «легкий» об’ємний вантаж, тому навіть повністю завантажена за обсягом вантажівка їде без перевантаження. Виняток – це нові піддони природної вологості, вага таких палет рекомендується розрахувати до завантаження авто.

Вантажопідйомність європіддонів

скільки, європіддонів, напівпричіп

Як бачимо, сама Асоціація, як і її ліцензіати по всьому світу, публікують безпечне навантаження палета 1200х800 мм до 1,5 тонни, а в статиці (без переміщення вантажу). до 4 тонн. Ні про яке динамічне навантаження 2 або 2,5 тони в динаміці та 5-6 тонн у статиці не згадується.

EPAL-піддон розміром 1200х800 мм – це найпоширеніший і найзатребуваніший у всьому світі палет, його використовують представники різних виробничих галузей та рітейлери. За оцінкою самої Асоціації EPAL у світовому обороті зараз перебуває до 500 млн. палет! І всі вони мають безпечне навантаження до 1,5 тонн.

Безпечну для когось, запитаєте Ви? Звичайно, для вашого продукту, вантажу, який розміщений на палеті, для працівників, які його обслуговують. Піддони витримує навантаження, зазначену в технічній документації, не буде зламати, навантаження не буде пошкоджено, працівники складу не постраждав від голови, які впали на них з полицями.

КАК ЗАГРУЗИТЬ 34 ЕВРОПОДДОНА!?#автошкола_дальнобоя

А може максимальне навантаження палета виявиться більше? можливо. Але чи варто експериментувати, ризикувати, нехтуючи безпекою персоналу та вантажу? Зрозуміло, ні!

У всьому світі споживачі європалет орієнтуються на навантаження, вказане виробником піддону.

Ви можете заперечити, що багато FMCG компаній та рітейлерів у Європі використовують пулінгові палети. Так це так. І давайте подивимося на технічні параметри пулінгового палету, наприклад, найбільшої в Європі компанії CHEP (20 млн. палет в обігу по всій Європі). Нас, звичайно, цікавить вантажопідйомність піддону 1200х800 мм. Максимальне безпечне навантаження. 1 тонна!

КАК ЗАГРУЗИТЬ 34 ЕВРОПОДДОНА!?#автошкола_дальнобоя

Отже, ми розвіяли міф про допустиме навантаження європіддону до 2,5 тонн. Але чи є тоді EPAL піддони найнадійнішими? Мабуть, так, і це підтвердили споживачі у всьому світі. Чому? Нам бачиться, через регулярний контроль своїх ліцензіатів EPAL – асоціацією та незалежної експертизи використовуваних комплектуючих. Чи є вони найдорожчі з піддону, доступні в Росії? Безсумнівно! Бюджетні аналоги? Багато!

Ви також можете бути корисним нашим автором, про яку динамічну та статичну вантажопідйомність піддонів.

Розрахунок вагової доставки для транспортування

Орієнтовна вага вантажу, яка служить основою для виплати рахунку для оплати вантажу, може суттєво відрізнятися від її фактичної ваги. Для попереднього розрахунку необхідно вчитися з перевізника схеми розрахунку платної (розрахункової) ваги.

Наприклад, при транспортуванні товарів автомобільним транспортом використовується концепція завантажувального лічильника (LDM. Від завантаження метра (Engl.) і Ладеметер (це.) LDM. Це умовне значення, яке залежить від ширини Windows європриродного (ширина стандартного європейського вантажного вантажного простору. 2.4 метри). Фактично вантажний метр це прямокутник зі сторонами 2,4 м та 1 м і, відповідно, площею 2,4 кв.м.

Наприклад розрахуємо об’ємну вагу для європалета (ЕР, PLL, PLT).

  • Площа європалета (1,2 м х 0,8 м) множимо на площу вантажного метра 2,4 кв.м. Обсяг європаллету в вантажних метрах дорівнює 0,4 LDM.
  • Корисна вага повної вантажівки 21000 кг, довжина вантажного простору вантажівки 13,6 м, вага одного вантажного метра (LDM) дорівнює 1544 кг.
  • Потім 0,4 LDM множимо на 1544 кг. Таким чином, розрахункова (оплачувана) вага європаллету дорівнює 617 кг.

Якщо фактична вага палет перевищує оплачувану, то при розрахунку вартості враховується вона.

Stowage Factor

Stowage Factor це питома вага вантажу

Розрахунок вартості перевезення залежить від ваги та обсягу вантажу. Для морських перевезень найчастіше вирішальне значення має об’єм, для повітряних ваг. Для автомобільних перевезень вантажів значення має комплексний показник. Який параметр для розрахунків буде обраний у тому чи іншому випадку, залежить від питомої ваги вантажу (Stowage Factor).

READ  Як видалити подряпини на сірому холодильнику

Питома вага вантажу (щільність вантажу, Stowage Factor) це співвідношення обсягу вантажу та його ваги. Іншими словами, це вага (в тоннах) одного кубічного метра вантажу. Питома вага різна для різних видів вантажів. Наприклад, у легкого зерна це 0,6 тонни на кубічний метр (коефіцієнт 1,66). У залізняку до 3 тонн (коефіцієнт 0,33). Коефіцієнт частки може бути більше одиниці, дорівнює одиниці або менше одиниці.

  • Вантаж із коефіцієнтом більше одиниці називається об’ємним. Наприклад, коефіцієнт вантажу 1,5 говорить про те, що тонна цього вантажу займе 1,5 кубометра. Вартість перевезення, у такому разі, залежатиме від обсягу вантажу.
  • Вантаж із коефіцієнтом менше одиниці називається важким. Вартість перевезення залежатиме від ваги вантажу.
  • Вантаж із коефіцієнтом рівним одиниці називається дедвейтним. тобто ні важким, ні об’ємним. Вибір критерію розрахунку залежатиме від переваг перевізника.

Вага вантажу може розраховуватися у різних одиницях ваги. Це можуть бути

На практиці найчастіше використовується метрична тонна. Проте замовник зобов’язаний уточнювати у перевізника, яка одиниця ваги використовується в даному конкретному випадку.

Калькулятор завантаження палет

За 2 хвилини в режимі онлайн ви можете розрахувати, скільки палет вам знадобиться для розміщення вашого вантажу, а також який транспорт містить таку кількість піддонів для їх перевезення. Калькулятор завантаження палета дозволяє зробити розрахунок з урахуванням усіх важливих параметрів:

  • розміщення коробок однакового та різного розміру, а також сипучого вантажу, упакованого в будь-яку тару;
  • можливість розміщення товару на європалети, fin-, Азія та американські палети;
  • вибір висоти завантаження – до 1.4 метри або на максимальну висоту 1.8 метрів;
  • можливість дізнатися, чи поміститися товар у ваш транспорт, або підібрати відповідну машину, контейнер для перевезення.

Калькулятор дозволить вам раціонально покласти продукти та зрозуміти, який транспортування для перевезення буде підходить для вас. вагон, контейнер, “бик”, скільки потрібно буде потрібно, як покласти піддони в машину або контейнері.

  • Розрахунок кількості піддонів Кількість вантажних піддонів можна обчислити за формулою А = Т/(S k).
  • Розрахунок кількості стелажів Обчислити потрібну кількість стелажів можна за формулою: Ас = Ап/V
  • Кількість піддонів на стелаж розраховується за такою формулою: V = К Е

Міцність пластикової каністри (упаковки)

Таким чином, максимально допустима висота завантаження палети складе (із заокругленням до цілого числа в меншу сторону) Hдоп = Gmaxm11 = 2 ряди.

Скільки міститься європаллет?

Єврофура рузопідйомністю до 20 тонн, розміри якої становлять 82 кубічні метри, вміщує 33 європалети. Три розміщують в один ряд, а тридцять, що залишилися, — рядами попарно. Контейнери, розраховані на 20 футів, вміщують 11, а на 40 футів. 24 піддони типу «євро». Розташування інших рядів вже розраховується з урахуванням навантажень від вантажів, що перевозяться.

Особливості європалет, задіяних під час перевезення ТМЦ

Європалети є найбільш затребуваною тару для транспортування матеріальних і торгових цінностей. Саме ці вантажонесучі конструкції найчастіше і мають на увазі, коли говорять про перевезення піддонів. Подібна негласна домовленість дозволяє не гаяти час на якісь погодження за формою доставки. Коли компанія постачає вантаж у стандартних палетах, цей момент обов’язково обговорюють наперед.Палети типу «євро» випускають лише в одному типорозмірі. Це виключає ту плутанину, яка може виникнути при залученні стандартних. Висота європалети дорівнює 150, ширина. 800, а довжина. 1200 мм. Верхню поверхню конструкції утворюють дошки, що чергуються між собою, по 14,5 і 10 см. Нижня частина сформована двома широкими та однією вузькою дошкою. Палети полегшеного типу (до 10 кг) витримують навантаження динамічного типу, що дорівнює 1000 кг, та статичного, які не перевищують 2500 кг.

Скільки піддонів входить у фуру?

При складанні логістичної схеми транспортування палетованих вантажів вибір моделі автотранспорту та причепа до нього залежить від того, скільки палет влазить у фуру. Стандартні розміри найбільш поширених тентованих автофургонів вантажопідйомністю до 20 тонн розраховані по ширині для розміщення поперек машини двох піддонів завдовжки 1200 мм.

Виходячи з цього, ширина внутрішнього корисного простору кузова становить 2,5-2,5 м, а довжина автомобільного транспорту залежить від його вантажопідйомності та досягає у поширених 20-тонниках 13 м.

READ  Як налаштувати холодне повітря на кондиціонері

При використанні стандартних палет розміром 1200х1000 мм у такому автопричепі міститься до 26 одиниць вантажу, що палетується. Застосування піддонів європейського стандарту 1200х800 мм збільшує їхню місткість в аналогічний за габаритами вантажний автомобіль до 33 штук.

Скільки піддонів можна розмістити у машині?

Піддон. найбільш поширена тара для комплектування укрупнених вантажних одиниць. З його допомогою можна швидко формувати укрупнену вантажну одиницю з первинних одиниць.

Розміри піддону завжди кратні базовому модулю. Найбільшим попитом при транспортуванні та торгівлі користуються піддони з розмірами 1200×800 та 1200×1000 мм. Цілісність укрупненої вантажної одиниці досягається шляхом або пакетування, коли вантаж закріплюється на піддоні різними способами, або системи укладання, що не дозволяє розсипатися за рахунок власної ваги первинних вантажних одиниць, або стропування. е. зв’язування вантажу з піддоном, або упаковки вантажної одиниці в термозбіжну плівку товщиною від 0,15 мм.

Як завантажити 34 європіддони!?#автошкола_дальнобою

Піддони є універсальною вантажонесучою одиницею і можуть застосовуватися як для транспортування, так і для зберігання вантажів на оптових складах.

За своєю конструкцією піддони поділяються:

• плоскі. без надбудов над верхньою площиною настилу;

• стійкові. з постійними або знімними стійками;

• ящикові. з постійними, знімними або відкидними стінками.

Типи піддонів: а. плоский, б. стійковий, в. ящиковий

У торгівлі найбільш поширені плоскі піддони, які різняться за кількістю настилів та заходів.

Згідно з ГОСТом, всі типи плоских піддонів умовно позначають відповідними кодами. Наприклад, код П2 означає піддон плоский однонастильний (має тільки верхній настил) двозахідний; 2П2. плоский двонастильний двозахідний; 2П4. плоский двонастильний чотиризахідний піддон. Чотирьохзахідний піддон дає можливість піднімати його з будь-якої з чотирьох сторін на відміну від двозахідного, який можна піднімати лише з двох протилежних сторін.

11лоскі піддони виготовляють з дерева, металу, пластмаси. Використовуються також комбіновані піддони. дерев’яно-металеві. Стійкові та ящикові піддони можуть бути тільки з металу та комбіновані. дерев’яно-металеві. Вони бувають нерозбірної та розбірної конструкції (складні). Найбільш зручні розбірні піддони, тому що при транспортуванні порожніми займають менший обсяг.

Для зменшення маси ящикових піддонів стінки у них робляться гратчастими, з металевих сіток.

Велике значення має вибір розмірів піддонів у плані. Вони повинні визначатися з урахуванням найвигіднішого розміщення їх на складі, у контейнері, у кузові вантажних автомобілів та на підлозі залізничних вагонів.

Важливо також при транспортуванні та зберіганні товарів правильно вибрати розміри ящикових піддонів за висотою, щоб забезпечити повніше використання обсягу складу, контейнера.

Місткість піддонів, включаючи і власну масу, має бути пов’язана з вантажопідйомністю тих підйомно-транспортних засобів, що використовуються для їх переробки. Крім того, необхідно прагнути до того, щоб на оптових торгових підприємствах використовувалося не більше двох-трьох типорозмірів піддонів.

Піддони товарними партіями вивозяться, як правило, автотранспортом. У стандартний напівпричіп об’ємом 90 м3 при дотриманні технології укладання міститься 756 нових або вживаних європіддонів, полегшених можна завантажити більше (знову ж таки вигода). Вага завантаженої фури при цьому становитиме 15. 22 т. Завантаження зазвичай із будь-якої сторони; здійснюється вилковим навантажувачем та вартість її входить у ціну піддону. Час завантаження залежить від кількості піддонів та від технічного стану напівпричепа та займає близько 2,5 годин. Основна вимога до причепа. ширина більше 2,45 м і гарна підлога. Як правило, всі нормальні сучасні іномарки задовольняють цим вимогам. Завантаження автомобілів менше також проблем не викликає. Розміри та стан машини впливають лише на кількість піддонів, які ви відвезете.

Приблизна кількість піддонів, які можна помістити в різні машини: Бусік (типу Volkswagen ЛТ, Mercedes Sprinter тощо).п.) до 40 шт ГАЗель, Бичок (тент) 50. 120 шт ГАЗель, Бичок (будка) 50. 80 шт ГАЗ-53 (будка, тент) 100. 120 шт ЗІЛ-130 (будка) 120. 150 шт ЗІЛ-130 (тент) 120. 180 шт

Завантаження розвізних вантажівок-іномарок обмежується зазвичай вагою, а не розміром будки. Для планування слід мати на увазі, що стандартний Європод використовується приблизно 22. 25 кг, нові до 30 кг (залежать від вологи), що використовується легка. 15. 18 кг. Тому в людині або DAF з вантажопідйомністю 4,5 тонни (загальна вага 8 тонн), неможливо занурювати 300 нових піддонів євро, хоча обсяг кабіна дозволяє. Деякі намагалися не повторювати свій досвід. Як обчислити обсяг піддонів у автомобілі. кількість піддонів, а також довжина, ширина та висота кожного піддону, скільки піддон стає у стандартному вагоні? 32. Якщо ви покласти ліф через тіло довгою стороною (називається. Покладіть два), якщо ви покласти коротку сторону (три). Буде 33 палс. 16 тіла = 12.8 м 11 trok = 13.2 М. Є майже довгі причепи, які включають 35 (33 дюйма). Якщо піддони є “військами”, то вантаж буде більш міцно “стояти на ногах”. Особливо це важливо враховувати, коли ви вантажите нестійкі високі палети. при гальмуванні менше шансів, що товар “поїде” у фурі.

READ  Режим полоскання у пральній машині скільки триває

Вантажопідйомність Піддонів Як це не дивно, серед виробників європіддонів досі немає єдиної думки, яка ж їхня вантажопідйомність.

Найчастіше щодо вантажопідйомності виробники і споживачі використовують таку таблицю:

Опис Вага до:
Різнорідний збірний вантаж. Складування з подальшим транспортуванням. 1000 кг.
Збірний вантаж із рівномірним розподілом навантаження по всій площині європіддону. Складування з подальшим транспортуванням. 1500 кг.
Монолітний вантаж із рівномірним розподілом навантаження по всій площині. Складування з подальшим транспортуванням. 2000 кг.
Максимальне навантаження, вантаж із рівномірним розподілом по всій площині. Тільки складування без транспортування. 4000 кг.

Отже, у головному документі, який використовується в нашій повсякденній практиці (ГОСТ 9557-87), вантажопідйомність, як правило, до 1000 кг. Численними експериментами було створено наступне:

Вантажопідйомність 1000 кг, визначається радянським ГОСТ. У радянські часи всі параметри були зроблені з великим запасом. Але! При завантаженні повної вантажівки ви не можете перевищувати максимальну вантажопідйомність машини! Рідкий водій погодиться взяти більше 25 тонн у свій напівпричіп. Отже, виявляється, що при завантаженні в стандартному вагоні 33 піддонів більше 750. 800 кг на піддону ви не будете. Чому б не купувати легкий, розрахований точно на такому навантаженні? Вантажопідйомність 1500 кг оптимальна для Europeno

Завантаження піддону з такою масою, вони можуть бути спокійно експлуатуються автомобілем, не боячись руйнування у випадкових ударах або не покриттям на вагоні. Плюс пакет цієї маси без проблем завантажується та вивантажується більшістю навантажувачів (особливо це критично для електрокар) та гідравлічних візків, що є у парку різних компаній; постановка штабелерами на стелажі теж не викликає труднощів. Тому в наших рекомендаціях як максимальна ми даємо саме цю цифру. більшість піддонів навантаження 2 тонни витримують. Але від водія навантажувача потрібна просто ювелірна робота. Якщо випадково зачепити завантаженим піддоном за кут рампи, наприклад, або нечітко поставити його на машину, то великий ризик його руйнування. Карщика-ювеліра знайти проблематично. Для роботи з такими пакетами потрібні сильні навантажувачі, які мають величезні габарити і є не у всякої компанії; електрокари, вантажопідйомністю більше 1,8 т. взагалі рідкість. Китайські та болгарські двотонні гідравлічні візки (рокли) дві тонни піднімають далеко не завжди, їх фірмові аналоги піднімають, але важко, навантаження граничне, а техніка дорога. Машину такими пакетами можна завантажити лише на третину обсягу, на стелаж їх не поставиш. Висновок-вантажити піддони вантажем у 2000 кг має сенс тільки для вирішення вузького кола специфічних завдань. при спробі поставити на піддон бетонний блок масою 4 т, піддон став непридатним. Інших варіантів вантажу, що переміщується автомобілем, ми не придумали і вирішили експеримент припинити.

Європіддон (Європалетта) Піддон типу 2ПО4-1 (або, як його часто називають, “Європіддон”) розмірами 800х1200х145 мм із товщиною дощок настилу 22 мм повністю відповідає європейському “euro-1”.Максимальна вантажопідйомність європодону. 1500 кг. Деревина застосовується для виготовлення палет за якістю не нижче 2-го сорту за ГОСТ 8486-86 наступних порід: ялина, ялиця, сосна. В окремих випадках можливе використання берези, бука, ясена, клена, дуба, вільхи за ГОСТ 2695-83. Вологість деревини трохи більше 25%. Складання ведеться за допомогою спеціальних гвинтових або йоржових цвяхів ГОСТ 4028-63, що забезпечують піддону додаткову міцність та збереження геометрії при його остаточному висиханні. При необхідності проводиться сушіння або термообробка та/або нанесення логотипу шляхом випалювання.

https://www.opengroup.net/ru/palletwiki/gruzopod-emnost-evropoddonov
https://www.tbncom.com/kolichestvo_pallet
https://www.transportdepot.ru/reloading/calculator-download-paletli.html
https://shnurovik.ru/skolko-v-furu-pomeshchaetsia-evropoddonov
https://barinshop.ru/konstrukcii/skolko-poddonov-vhodit-v-dlinnomer.html
https://kaknadostroit.ru/stroimaterialy/raznyie-materialyi/skolko-pallet-vxodit-v-furu
https://www.avrora-tk.ru/poleznoe/skolko-poddonov-vhodit-v-furu/
https://www.tbncom.com/publ/avtomobilnye_perevozki_road_transport/sbornye_gruzy/priblizitelnoe_kolichestvo_poddonov_kotorye_mozhno_pomestit_v_raznye_mashiny/15-1-0-292 [/Spoiler]

About the author

| Denial of responsibility | Contacts |RSS